SYNERGY EVENTS

An integral part of our work is to bring customers together in a larger participant framework. Not by frontal lectures, but targeted exchange on current topics and innovations.

"Exchange, connect, profit." These are the three goals we arrange for our customers.

  • We promote informal dialogue and targeted networking, in which you can make direct contact with our numerous CRM customers.
  • We promote the exchange and the visitors profit from the pool of know-how and knowledge about the use of CRM.
  • Our visitors share experiences whether they are positive or negative.

Being the initiator and platform for open, transparent and constructive relationships has always been very important to SYNERGY. We remain concrete: With their contributions our customers report on fields of application, benefits and company-specific experiences.


Tuesday, 26.05.2020

FUTURE WORKSHOP Global CRM

Issues for international CRM environments. How to handle multiple business models and different regions. SPECIAL TOPIC: How to bring in innovations (Artifical Intelligence..).


Tuesday, 21.04.2020

ZUKUNFTSWERKSTATT Dashboards/Reports

Inflation bei Auswertungen versus Konzentration auf das Wesentliche. Bewährte Lösungen und Lehrgeld. Was sind die besten Rezepte für "Cockpit & Co.


Tuesday, 17.03.2020

Mobility im Salesforce Umfeld

Intensivaustausch hinsichtlich der Frage, wie "klassische" SFA Prozesse in Salesforce umgesetzt werden können. Zielgruppe vorrangig CRM erfahrene Markenhersteller und OTC/Pharmaunternehmen.


Tuesday, 04.02.2020

ZUKUNFTSWERKSTATT Künstliche Intelligenz
2.Veranstaltung, Vol.2

Konkrete Anforderungen der Unternehmen aus dem Tagesgeschäft ergänzt um zwei aktuelle Beispiele für "Vertriebsassistenten" und zur semantischen Leadgenerierung.


Tuesday, 26.11.2019

ZUKUNFTSWERKSTATT:
Vertriebssteuerung Vol.3

Zum dritten Mal treffen sich die „Vertriebsexperten“. Das Thema ist unerschöpflich, die Bandbreite innerhalb der Vertriebssteuerung sehr groß...

Page 1 of 3