SYNERGY EVENTS

An integral part of our work is to bring customers together in a larger participant framework. Not by frontal lectures, but targeted exchange on current topics and innovations.

"Exchange, connect, profit." These are the three goals we arrange for our customers.

  • We promote informal dialogue and targeted networking, in which you can make direct contact with our numerous CRM customers.
  • We promote the exchange and the visitors profit from the pool of know-how and knowledge about the use of CRM.
  • Our visitors share experiences whether they are positive or negative.

Being the initiator and platform for open, transparent and constructive relationships has always been very important to SYNERGY. We remain concrete: With their contributions our customers report on fields of application, benefits and company-specific experiences.


Wednesday, 02.12.2020

ZUKUNFTSWERKSTATT
Vol.4 Vertriebssteuerung

Der Klassiker – mittlerweile zum 5. Mal – und die Themen gehen nicht aus. Derzeit sammeln wir: Wie hat sich der Aussendienst im Homeoffice bewährt, welche Vergütungssysteme bringen es , wie wird gesteuert wie wird besser gesteuert…. ein Muss für jeden Vertriebsteuerer!


Tuesday, 10.11.2020

FUTURE WORKSHOP Global CRM
Special:AI

Our global CRM customer will join the 3rd time and discuss requirements and challenges of their international and worldwide CRM projects. One special topic will be the current level of their Artifical Intelligence activities.


Tuesday, 20.10.2020

ZUKUNFTSWERKSTATT:
Mobility Lösungen auf Basis von Salesforce

Seit 35 Jahren ist es fast wie ein Gesetz: Der Aussendienst soll offline alle Daten bei sich haben. Viele Lösungen gab es seitdem. Wie schaut es bei Salesforce aus? Welche erweiterten Lösungen bieten sich an. Wie wird die „klassische“ Aussendienstlösung integrierter Bestandteil einer „Plattform“ für alle Unternehmensbereiche.


Thursday, 17.09.2020

SYNERGY Kundentag: 2020
Die CRM Community trifft sich!

Der dritte Kundentag, wir hoffen wie im Vorjahr auf 80+ Teilnehmer. Jeder Vortrag wird wieder ein Kundenvortrag sein. Schon jetzt ist klar: Einige werden sich damit beschäftigen, wie man flexibel auf disruptive Entwicklungen reagiert. Daneben geht es um Innovationen, Praxis und vor allem Austausch.


Wednesday, 16.09.2020

"Roundtable in der Marke":
Aktuelle Themen und Trends in turbulenten Zeiten

Wie stellt sich die Marke auf die aktuellen Herausforderungen ein? Was sind die "Lessons Learned" in einer Branche, die traditionell und zuweilen konservativ handelt? Unternehmen berichten wie Vertriebssteuerung im Jahr 2020 ganz neu ausgerichtet werden musste.

Page 1 of 4